W ubiegłym tygodniu w Rzeszowie odbyła się konferencja podsumowująca realizację projektu „Wysokie standardy obsługi inwestora w samorządach województwa podkarpackiego”. Nie mogło na niej zabraknąć pracowników Urzędu Miejskiego w Ustrzykach Dolnych. Małgorzata Gądela - Kierownik Wydziału Pozyskiwania Środków Zewnętrznych i Beata Besz otrzymały certyfikat dla Gminy Ustrzyki Dolne potwierdzający uczestnictwo w projekcie, a także podniesienie jakości oferty inwestycyjnej.
.jpeg)
Ale to nie wszystko! Dzięki osiągniętym standardom Gmina Ustrzyki Dolne rozpoczęła współpracę z Centrum Obsługi Inwestorów i Eksporterów w województwie podkarpackim, a nasi pracownicy przygotowani są do profesjonalnej obsługi potencjalnych inwestorów. Jesteśmy pewni, że Gmina Ustrzyki Dolne stanie się nie tylko widoczna, ale i bardziej atrakcyjna dla przedsiębiorców.