Na podstawie Rozdziału VIII Regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Ustrzyki Dolne (Uchwała Nr XXXIV/444/17 Rady Miejskiej w Ustrzykach Dolnych z dnia 30 maja 2017 r.) zarządzam w dniach od 5 listopada do 25 listopada 2018 r. jesienną akcję deratyzacyjną na terenie miasta i gminy Ustrzyki Dolne.
Zabiegi gryzoniobójcze należy przeprowadzić we wszystkich obiektach, szczególnie w altanach śmietnikowych, korytarzach piwnicznych, komorach i węzłach cieplnych, pomieszczeniach gospodarczych (magazyny, składy, wiaty itp.), z równoczesną higienizacją tych obiektów.
Deratyzacja winna być wykonana przez specjalistyczną firmę lub we własnym zakresie.
Trutki należy wyłożyć w miejscach wykluczających łatwy dostęp dzieci i oznaczyć te miejsca widocznym napisem "Uwaga trucizna". Po upływie terminu wyłożenia trutki, usunąć resztki i zlikwidować napis "Uwaga trucizna".
Po zakończeniu akcji proszę o przesłanie do tut. Urzędu, w terminie do dnia 30 listopada 2018 r., informacji o sposobie przeprowadzania deratyzacji i ilości obiektów objętych deratyzacją.