Burmistrz Ustrzyk Dolnych
ogłasza konkurs na wolne stanowisko pracy referenta w Wydziale Organizacyjnym
w Urzędzie Miejskim w Ustrzykach Dolnych
Do konkursu na wolne stanowisko pracy referenta w Wydziale Organizacyjnym w Urzędzie Miejskim w Ustrzykach Dolnych może przystąpić osoba spełniająca następujące niezbędne warunki:
- Posiada:
- obywatelstwo polskie;
- wykształcenie co najmniej średnie;
- co najmniej roczne doświadczenie w pracy biurowej;
- znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym;
- dobrą znajomość programów: Microsoft Office w tym w szczególności Word, Excel, Power Point;
- biegłą umiejętność obsługi narzędzi Google w tym kalendarza i dysku;
- umiejętność redagowania listów, pism okolicznościowych i protokołów;
- umiejętność obsługi urządzeń biurowych;
- znajomość ustaw: o samorządzie gminnym, o pracownikach samorządowych oraz jednolitego rzeczowego wykazu akt dla organów gmin i związków międzygminnych;
- jest osobą komunikatywną, rzetelną, dobrze zorganizowaną, odporną na stres, odpowiedzialną, cechuje się wysoką kulturą osobistą, posiada umiejętność pracy w zespole.
- Ponadto:
- posiada pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych;
- nie była karana i nie toczy się przeciwko niej postepowanie karne;
- nie była skazana prawomocnym wyrokiem za umyślnie popełnione przestępstwo lub przestępstwo skarbowe.
Więcej informacji w załacznikach