Gmina Ustrzyki Dolne w 2017 r. podobnie jak w latach poprzednich będzie ubiegać się o dotację na odbiór, transport i utylizacje wyrobów zawierających azbest z Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Rzeszowie. W związku z powyższym, proszę mieszkańców posiadających już zdemontowane wyroby zawierające azbest o składanie wniosków /wzór wniosku w załączniku/ do tut. Urzędu. Osoby planujące w bieżącym roku demontaż wyrobów zawierających azbest, również mogą złożyć wniosek określając termin zakończenia prac /nie później niż do końca września 2017 r./.
Zdemontowany azbest należy złożyć na paletach w miejscu umożliwiającym ich załadunek. Mieszkańcy nie ponoszą żadnych kosztów związanych z odbiorem, transportem i utylizacją azbestu. Wnioski złożone w 2016 r. zachowują ważność.
Dodatkowe informacje można uzyskać w pok. 23 tel. 134608017